SKRIVET: 2015-09-18, kl 10:22:47 | PUBLICERAT I: Träning

Träningskalender

Innan jag åkte från Uddevalla förra helgen gjorde jag en träningskalender till Richard för att få honom att känna att det var roligare att träna. Att man fick en liten morot i form av att få "bocka" av sitt pass efteråt på ett lätt och synligt sätt. Tyckte att det kändes lite roligt så nu har jag gjort en till mig själv också. Det går ut på att man efter sitt genomförda pass bockar av att man gjort någon form av träning den dagen. Man kan då lätt se hur en faktiskt träningsvecka/månad ser ut. Hur mycket (eller lite) man faktiskt tränar.
 
Ska bli roligt att se hur mycket färg jag får i min kalender =D
 
 
 
 
Blöt vove efter promenad i regnet
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: