SKRIVET: 2015-10-06, kl 19:08:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mat och träning

Har varit ganska trött och seg de senaste dagarna och tror att det beror på att jag äter för lite och tränar för mycket. Så idag har jag försökt räkna lite kalorier. Använde mig av kostbevakningen.se och enligt den har jag fått i mig (ungefär) 1326 kcal och 108 g protein. Vet inte men de känns ganska lite, hade velat ligga närmare och kanske över 1500. Ska i alla fall försöka få i mig mer kolhydrater nu när jag tränar mer, men det är svårt när man är van vid att inte äta det.
 
Idag blev det en sväng till gymmet för ett benpass, eller snarare rump-pass. Tror seriöst jag gjorde typ 700 squats! ^^ Hoppas på härlig träningsvärk imorgon...
 
Tll middag idag blev det lax och broccoli och provade också att lägga till ris, så får se vad magen säger. 
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: